Меню сайта

Форма входа

Поиск

Новопсков
rp5.ua

Календарь

«  Октябрь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Статистика


Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0
Главная » 2009 » Октябрь » 2 » РОЗ’ЯСНЮЄ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД
РОЗ’ЯСНЮЄ ПЕНСІЙНИЙ ФОНД
23:25
Запитання-відповіді
На питання відповідає заступник начальника управління – начальник відділу з призначення пенсій управління ПФУ в Новопсковському районі Луганської області Т. А. НОСОВА.

Хто несе відповідальність за належне оформлення, впорядкування та зберігання всіх документів, у тому числі фінансово - господарських, у разі ліквідації підприємства без правонаступника, і хто має видати документи (уточнюючу довідку) для оформлення пільгової пенсії, якщо документи в архів не передано?

Постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.1993р. №637 визначено порядок підтвердження наявного трудового стажу для відповідних записів у ній. Загальними положеннями цієї постанови передбачено, що основним документом, який підтверджує стаж роботи, є трудова книжка.
Якщо в трудовій книжці відсутні відомості, що визначають право на пенсії на пільгових умовах або за вислугу років, установлені для деяких категорій працівників, для підтвердження спеціального трудового стажу приймаються уточнюючі довідки підприємств, установ, організацій або їх правонаступників.
У разі відсутності правонаступника ліквідованої установи, спеціальний трудовий стаж може бути підтверджено на підставі документів, виданих архівними установами.
Відповідно до ст. 34 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» ліквідатор забезпечує належне оформлення, впорядкування та зберігання всіх, у тому числі фінансово - господарських, документів банкрута впродовж ліквідаційної процедури. Після винесення судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов’язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута. І за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом влади у сфері архівної справи і діловодства або уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їхнього зберігання.
Скарги на дії учасників процедури банкрутства розглядає господарський суд, тому під час вирішення спірних питань слід звертатися безпосередньо до суду.

Чи має родич пенсіонера право доступу до його пенсійної справи, наприклад, для з’ясування розміру пенсії?

Чинним законодавством не допускається збирання, зберігання, використання й поширення конфіденційної інформації про пенсіонера без його згоди, крім випадків, передбачених законом.
Якщо в родича (або уповноваженої особи) є повноваження, оформлені відповідно до законодавства, органи Пенсійного фонду зобов'язані надавати необхідну інформацію безперешкодно й безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується (крім випадків, передбачених законом), а також вживати заходів щодо запобігання несанкціонованому доступу до неї.
До речі, варто знати, що основними даними про громадянина (персональними даними) є: національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров'я, а також адреса, дата й місце народження. А джерелами документованої інформації - видані на його ім'я й підписані ним документи, а також відомості про нього, зібрані державними органами влади й органами місцевого й регіонального самоврядування в межах своїх повноважень.

Категория: Общество | Просмотров: 891 | Добавил: Nadejda | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *: